Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

Sana yine muhtacım


Sana yine muhtacım
بازم محتاجتم

Nasıl , nasıl bana nasıl kıydın , gençliğime
چجوری؟ چجوری؟ چجوری دلت اومد با من اینکارو بکنی؟ با جوونیم

İlk aşkıma , tertemiz duygularıma
با اولین عشقم ، با احساسات پاکم

Nasıl , hesap ver
چجوری؟ حساب پس بده

Hesaplar neye yarar
اما حساب به چه دردی می خوره

Bana sen lazımsın
من تورو میخوام

Hasretin akla zarar
حسرتت به ضرره عقله

Beni duymalısın
باید به من گوش بدی

Şimdi herşey anlamsız
الان همه چی بی معنیه

Bomboş olacak biliyorum
می دونم همه چی پوچ خواهد شد

Son sözüm ben sensiz
آخرین حرفم اینه که من بدون تو

Bu ömrü istemiyorum
این زندگی رو نمی خوام

Sana yine muhtacım
بازم محتاجتم

Kavrulan o çöllerde
مثل اینه که تو یه صحرای گرم و سوزان

Susuz kalır gibi
انگار بی
آب بمونی

Sana yine muhtacım
بازم محتاجتم

Anamın o sımsıcak
Kucağı gibi
مثل آغوش
گرم مادرم

 

Öyle sevdim seni , seni
جوری عاشقت شدم

Delilik bu bende ki
که این دیگه اسمش جنونه

 


لینک آهنگ

http://mp3.mid.az/mp3/Gokhan_Ozen_-_Sana_Yine_Muhtacim

نظرات 1 + ارسال نظر
,ملىکا سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:00 ق.ظ

سلام هىچ وقت عاشق کسى نشدم که بدىهاشو نبىنم ادمهاىى هستند که دوستشون دارم ولى هىچوقت به چنىن حسى که تو نوشته هاى شماست نرسىدم و به نظرم مهم نىست ىارت چه کسى باسه مهم اىنه ادم باشه ىعنى اخلاق خوب با محبت وفادار و با هدف و با اىمان باشه چون ادمها هرچى که باشند خدا بخاطر اىمانشون عشق رو بهشون هدىه مىکنه

سلام
ممنونم که به وبلاگم سر زدی
حرفای شما کاملا درسته، این نوشته ها دلیل بر این نیست که من عاشق باشم، چون آدمی وقتی دلش شکسته بشه با هیچ چیزی جبران نمیشه.بخاطر همین مطالب من بیشتر از روی دل شکستگیمه و نه عاشق بودنم، ولی خب چقدر خوب میشد انسانهایی که دوستشون داری و یا عاشقشون هستی، وفاداری و بهشون خیانت نمیکنی، هیچوقت فکر خیانت نداشته باشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد