Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

همه چی داره دوباره تورو یاد من میاره

نگات غم توی چشات حالت خنده هات دوست دارم

هوات یه وقتا گریه هات که میمیرم برات دوست دارم


قلبم پر از عشقه توئه معجزه اینه

آغوش تو آروم ترین جای زمینه


مثل قدیما با نگات دلم می لرزه

هنوزم این چشما به یه دنیا می ارزه


همه چی داره دوباره تورو یاد من میاره

مگه می شه تو نباشی و نم بارون بباره


تو دلم یه حرفی مونده که چشات اونو نخونده

ترس روزی که تو نیستی همه دنیامو سوزونده


قلبم پر از عشقه توئه معجزه اینه

آغوش تو آروم ترین جای زمینه


مثل قدیما با نگات دلم می لرزه

هنوزم این چشما به یه دنیا می ارز



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد