Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

تغییر

نمی توانیم گذشته را تغییر دهیم 
تنها باید خاطرات شیرین را به یاد سپرد 
و لغزشهای گذشته را توشه راه خرد سازیم
نمی توانیم آینده را پیش بینی کنیم
تنها باید امیدوار باشیم
و خواهان بهترین و هر آنچه نیکوست
و باور کنیم که چنین خواهد شد
می توان روزی را زندگی کرد
دم را غنیمت شمریم
و همواره در جستجو, تا بهتر و نیکوتر باشیم

مکر وفریب

در شهر شما نشانی از احسان نیست

بسته است دکان مهروحتی نان نیست

بازار شرف کساد و وجدان خوابست

جز مکر وفریب هیچ چیز ارزان نیست 

        ..........................

دستان تو استوای دستان من است

عطر نفس تو یاس گلدان من است

وقتی که دلم ترک ترک می شکند

یاد تو شکسته بند پنهان من است

سـنگیـنـی

نــه هــوا ابـریـسـت، نـه بـارانـی مـی بـارد. پـس بـهـانـه ی دلـم بـرای ایـن هـمـه سـنگیـنـی چـیـسـت...!  

 

بی حوصلگی هایم را ببخش ،
بداخلاقی هایم را فراموش کن ،
بی اعتنایی هایم را جدی نگیر ،
در عوض من هم تورا می بخشم
که مسبب همه ی اینهایی...!

جداست

تو عاشق کسی میشی که عاشق غریبه هاست  

گریه و زاری می کنی میگی امیدت به خداست  

درسته اما اون که تو شبا براش گریه و زاری میکنی 

 راهش و کارش و دلش حسابی از شما جداست

سیه چشم

سیه چشمی به کار عشق استاد
به من درس محبت یاد می داد
مرا از یاد برد آخر ولی من
بجز او عالمی را بردم از یاد