Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن



یا فاطمه الزهرا....
قسمت میدم به این سالی که در پیش رو داریم
به آغاز سالی که تداخل پیدا کرده با ایام عزیز و سوگواری فاطمیه
تو سال جدید مشکل همه مون حل بشه
امیدوارم هیچ دردی تو دلامون نباشه
هیچ عاشقی دور از عشقش نباشه و سالها از فراقش عذاب نکشه
و عشق واقعی در دل همه پدیدار بشه نه عشق زودگذر و ظاهری
هیچ مردی شرمنده ی خانوادش نشه
هیچ جوونی بیکار نباشه
سرطان ریشه کن بشه
امنیتمون برقرار باشه
و شادیامون افزونی پیدا کنه
هیچ کس عزیزشو از دست نده.
امیدواریم لایق پیروانت باشیم.
حامد  (1393/12/28)


برایت سال خوشحالی ، که باشد حال تو عالی
برایت تخمه وفندق ، طلاو نقره در صندوق
برایت پسته ها در باز ، برایت خانه ای دلباز
برایت ماهی وسبزه ، کبابی خوب خوشمزه
برایت پرتقال وسیب ، تراول های نو در جیب
برایت اجیل وبادام ، برایت خاطری آرام
برایت بهترین ماشین ، برایت کلفتی از چین
برایت بهترین همسر ، که بگذارد تو را بر سر
برایت ده پسر دختر ، یکی از دیگری بهتر
برایت بالشی از پر ، برایت کیسه های زر
برایت عطر وبوی مشک ، سه گونی اسکناس خشک
برایت شربتی از قند ، همیشه بر لبت لبخند
برایت کار وبارجور ، خبر های خوشی از دور
در آخر صدسفر پرواز
کنی سال خوشی آغاز

سال نو پیشاپیش مبارک
حامد

جاش زیر چترم خالیه


تو درگیر نفسهاتی تو آغوش یکی دیگه

منم درگیر این هق هق داره اشکام بهت میگه


تو رفتی و نمیدونی چقدر دلگیر و داغونم

تو اونجا روی ابرایی و من اینجا غرق بارونم


حال من و ابرهای بارونی یه جورن

سویی ندارم دیگه چشمام بی تو کورن


خیسم و بازم یه توهم پیش من نیست

جاش زیر چترم خالیه دیگه با من نیست


…………………………………


پیش همه بودم و تنهایی کشیدم

تلخی طعمی که نبودی رو چشیدم


پیش تو بودم ولی انگار نمی دیدی

مرگ دلت شد تو به دادش نرسیدی


حال منو ابرهای بارونی یه جورن

سویی ندارن دیگه چشمام بی تو کورن


خیسم و بازم یه توهم پیش من نیست

جاش زیر چترم خالیه دیگه با من نیست



دلم برات تنگه و هیچکس حالمو نمی فهمه



خدایا

واقعا حق من از زندگی این بود...