Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

حسرت دیدار


دیشب ازدفتر عمرم صفحاتی خواندم


چون به نام تو رسیدم لحظاتی ماندم

همه دفتر عمرم ورقی بیش نبود

همه در دفتر من حسرت دیدار تو بود






تــعــهــد به سند ازدواج نیست

تــعــهــد به رینگ انگشت دست چپ نیست

تــعــهــد یه حسّیه توی قلب آدمها


فقط دلتنگم

همه چی خوبه فقط دلتنگم
آخه هیچی مثِ دلتنگی نیست

دوتا دریاچه تو چشماته ولی
هیچ دریاچه ای این رنگی نیست

هنوزم دور خودم میچرخم
من و این عقربه ها هم دردیم

ساعتا از سر هم رد میشن
ما فقط میریم و برمی گردیم

تو دلم نقل یه حرفایی هست
که بگم میری نگم می میرم

بعضیا بدجوری عاشق میشن
عشق یعنی تو بمون من میرم

تو که میری نفسم می گیره
همه ی خستگیات یکجا چند

تو بخندی همه چی حل میشه
تو بخندی همه چی خوبه،

بخند …. بخند ….. بخند ……

Geri Dönersen Dön Ben Burdayım

 


Geri Dönersen Dön Ben Burdayım
اگه میخوای برگردی برگرد من اینجاهستم
Karşıdan Karşıya Son Vapurdayım
دراین سو و آن سوی آخرین کشتی هستم

Yerim Belli, Yurdum Belli

جام معلومه ,مکانم معلومه
Biraz Gururda Biraz Mağrurdayım
اگه ذره ای غروردارم یه ذره مغرورم

Değişmedi Hiç Birşey Bu Gönülde

هیچ چیزدراین دل عوض نشده
Eskiden Nasılsa Şimdide Öyle
ازقدیم هرطوربوده هنوزم همان طوره

Özledin mi Benim Kadar Haberim Yok

آیا دلتنگی؟ بااینکه خبری ازت ندارم
Değişiyor Ama Gizliyor Gönülün işi Böyle
درحال تغییرکردنه اما مخفی میکنه کاردل اینه

Sana Hala Veda Edemedim ben

من هنوزباتو نتوانستم خداحافظی کنم(لیدا)

Gönülsüz istedim Unutmasını Gönlümden

بی اختیار میخواستم فراموش کردنش را ازقلبم
Yastıklarda Uykuda Uyandı Yatağın Acısından
ازرخت خوابش بیدارشد از درد خواب

Dönmeni istemiştim Ben

میخواستم که برگردم
Sakladım Bunu Kendimden
ولی اینو ازخودم منع کردم (دردلم نگه داشتم))

دیــروز

گآهی دِلــَت نــِمیخوآهــَد دیــروز رآ بِه یآد بــیآوَری . . .


اَنگــیزه ای بــَرایِ فــَردآ هـَم نــَدآری . . .



وَ حآل هــَم کِه گآهی فــَقــَط دِلــَت میخوآهــَد . . .


زآنوهایــَت را تــَنگ دَر آغوش بــِگیری . . .



وَ گوشــِه ای اَز گوشــِه تــَرین گوشـِه ای کِه می شــِنآسی گریـــه کنی . . .



پینــوکیــو... چوبــی بمان !

بزار تو حال خودم باشم
.
.
.
.
.
.
شما اصن توجه نکنید دارم خودمو لوس میکنم!!
شما گیر بدین بگین چی شده هی اصرار کنین




روے نیــــمکَــــت پارکـــ
زنـِ فآلـــ ـگیر
فآلـَــ ـم رآ مےگیرَد
مے خَندَد بِهـ فآلَـــــمـ…
کـَــــفــ دَستَـمـ خآلـــےستـــ
خآلے اَز دَستآنَتــــ
فآلـ ـگیر مےگویـَــد
یکـــ نَفَر تَعقیبَــــتـــ مےکُـنَد
نِمےدآنَد خیآلـِــ تُوستـــ
کهــ رَهــــآیَم نِمےکـُــنَد
حَتے یِکــــ لَحظه…






ایســــــتــــاده ام ...

بگـــذار ســـرنوشـــت راهـــش را بـــرود ... !


مـــن ،


همیــن جا ،


کنار قـــول هـایت ،


درســــت روبــروی دوســـت داشتـــنت و در عمــــق نبـــودنت ،


محـــــکم ایــستاده ام !!





عاشـق اون دیالوگـم که پدر ژپتو به پینوکیــو میگــه :

پینــوکیــو... چوبــی بمان !


آدم هــا سنگــی اند دنیایشــان قشــنگ نیســت ...