Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

سال نو مبارک

اگر یاد کسی هستیم، این هنر اوست، نه هنر ما...!


چقدر زیباست کسی را دوست بداریم نه برای نیاز...


نه از روی اجبار...


و نه از روی تنهایی...


فقط برای اینکه


" او ارزشش را د ارد "


...............................................................


آخرین روز سال بر روزگارتان خوش باد و سالی نیکو و 


سرشاز از سلامتی، امید، نشاط، پاکی و سربلندی


در انتظارتان


برادر کوچیک شما التماس دعا داره

با تشکر - حامد



تو این لحظات آخر سال سال فقط از خدا همینو میخوام

شفای همه ی مریضا

دلم بدجور گرفته

مدت هاست


مدت هاست دلم احساس سنگینی می کند...

مدت هاست یاد گرفته ام گریه نکنم...

مدت هاست دلم نتوانسته خودش رو سبک کنه...

مدت هاست دیگر در عمق قلبم کسی لانه ندارد...

مدت هاست تمام باورم این است که هر چه بود تمام شد ،

چه خوب چه بد...

نسیمی بود که وزید و رفت...

مدت هاست دل تنگ بارانم...

مدت هاست عاشقی را از یاد برده ام...

مدت هاست یاد گرفته ام بگویم، بنویسم خوبم تا بقیه بشنوند و بخوانند

و باور کنند که خوبم...

نمی دانم که مدت هاست چرا این گونه شده ام...

دل من

بیشعورترین موجود دنیا دل منه !


روزی هزار تا دلیل و منطق میارم براش، آروم میشه.


ولی...


بازم دم مای شب که میشه میپرسه...


چرا





دو دست گرم تو شفای مرگ من است
لبان مست تو شکوه قلب من است
 


کجا روم به که گویم که یک لحظه

خنده ی تو تمام آرزوی من است