Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

به سلامتی اوناییکه این روزاشون به تظاهر می گذره!

تظاهر به بی تفاوتی...

تظاهر به بی خیالی...

تظاهر به شادی...

به اینکه دیگه چیزی مهم نیست...

به اینکه گور بابای دنیا...

به اینکه از ما که گذشت...

ولی فقط خودشون میدونن که چقدر این روزا

سخت میگذره...!!!






 

میدانم ؛

دیگر برای من نیستی !

اما ....

دلی که تنگ باشد این حرفها را نمیفهمد. 

tiamoo


عاشق چشماتم هنوز


اگه به تو نمیرسم این دیگه قسمت منه
نخواستم اینجوری بشه این از بخت بد منه


قد یه دنیا غم دارم اگه نبینمت یه روز

چطور دلت اومد بری ؟ عاشق چشماتم هنوز


فکر نمی کردم که یه روز اینجوری تحقیر بشم
به جرم دوست داشتن تو اینجوری تنبیه بشم


قد یه دنیا غم دارم اگه نبینمت یه روز
چطور دلت اومد بری ؟ عاشق چشماتم هنوز


دار و ندارمـــو میدم ولی چشماتو نبر
دار و ندار من تویی به گریه های من نخند


از همه دنیا من فقط دلخوش تو بودم ولی
دلخوشی تو نبودم دوســم نداشتی یکمی