Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

دوستای خوبم:  

 ازتون التماس دعا دارم... 

 دعا-دعا-فقط دعا........ 

ممنونم از همتون

در تنهایی خود لحظه ها را برایت گریه کردم.
در بی کسیم برای تو که همه کسم بودی گریه کردم.
در حال خندیدن بودم که به یاد خنده های سرد و تلخت گریه کردم.ولی اکنون می خندم آری میخندم به تمام لحظه های بچگانه ای که به خاطرت، اشک هایم را قربانی کردم...

من زنده بودم اما انگار مرده بودم

من زنده بودم اما انگار مرده بودم
از بس که روزها را با شب شمرده بودم
یک عمر دور و تنها تنها بجرم این که
او سرسپرده می خواست ، من دل سپرده بودم
یک عمر می شد آری در ذره ای بگنجم
از بس که خویشتن را در خود فشرده بودم
در آن هوای دلگیر وقتی غروب می شد
گویی بجای خورشید من زخم خورده بودم
وقتی غروب می شد وقتی غروب می شد
کاش آن غروب ها را از یاد برده بودم

آهو کیمی گؤزلرین

آهو کیمی گؤزلرین
آهو کیمی گوزلرین
شیرین – شیرین سوزلرین
سن مننیمسن من سنین
نیه لازیم سوزلرین ؟
جانیم ،گوزوم ،آی سوزوم
سنسیز من نئجه دوزوم؟؟
سنسن منیم ئوزگولوم
چمنده کی بولبولوم
من سندن ال اوزمه رم
سنسن منیم سئو گیلیم
آی قیز ، دورما گل یانیما
قادان - بالان جانیما
من سندن ال اوزمه رم
آند اولسون ویجدانیما
جانیم ، گوزوم آی سوزوم
!جانیم ، گوزوم آی سوزوم

لاف عاشقی

آهای تویی که از اون مینویسی 

بدون مرام اون از جنس سنگه 

اونی که لاف عاشقیو میزد 

یه روز تنهام گذاشت با کلی نیرنگ 

اونی که یه روزی دلش با من بود 

ببین قلبش شده یه تیکه از سنگ 

اونی که لاف عاشقیو میزد 

ببین تنهام گذاشت با کلی نیرنگ