Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

به آخر که رسیدی


فقط پلی بودم برای عبورت
فکر تخریب من نباش
...

به آخر که رسیدی دست تکان بده

خودم فرو می ریزم

حامد





 در این بازاره نامردی به دنبال چه میگردی؟

نمیابی تو هرگز نشان از عشق و جوانمردی

برو بگذر از این بازار.از این مستی و طنازی

اگر چون کوه هم باشی،در این دنیا تو می بازی

وشاید همین یک لحظه

ﻣﻌﻠﻢ ﮔﻔﺖ : ﺩﻭ ﺧﻂ ﻣﻮﺍﺯﯼ ﻫﯿﭽﮕﺎﻩ ﺑﻪ ﻫﻢ ﻧﻤﯿﺮﺳﻨﺪ

ﻣﮕﺮ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺸﮑﻨﺪ ....

ﮔﻔﺘﻢ: ﻣﻦ ﺧﻮﺩﻡ ﺭﺍ ﺷﮑﺴﺘﻢ ؛

ﭘﺲ ﭼﺮﺍﺑﻪ ﺍﻭ ﻧﺮﺳﯿﺪﻡ ! ؟؟

ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺗﻠﺨـﯽ ﺯﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ ..

ﺷﺎﯾﺪ ﺍﻭ ﻫﻢ ﺑﻪ ﺳﻮﯼ ﺧﻂ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺷﮑﺴﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ !!..



میروی و من فقط نگاهت میکنم

تعجب نکن که چرا گریه نمیکنم بی تو،

یک عمر فرصت برای گریستن دارم

اما برای تماشای تو،

همین یک لحظه باقی است

وشاید همین یک لحظه

اجازه زیستن در چشمان تو را داشته باشم

خدا با توست


از حضرت علی (علیه السلام) پرسیدند چطور می توان بهتر زندگی کرد؟

حضرت پاسخ دادند :

گذشته ات را بدون هیچ تاسفی بپذیر،

با اعتماد زمان حالت را بگذران وبدون ترس برای آینده آماده شو.

ایمان را نگهدار و ترس را به گوشه ای افکن.

شک هایت را باور نکن و هیچ گاه به باورهایت شک نکن.

زندگی شگفت انگیز است تنها اگر بدانی که خدا با توست


خدا با توست


لعنت به اون قانونی که شکستن دل آدما تو اون پیگرد قانونی نداره