Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

شب یلداست

 

شب یلداست
دلم در خواب پروانه شدن بود
ولی افسوس
دلم در اوج رفتن روبه شمعی سوخت و من نالان
کنار سفره ای از عشق خالی
شبی مایوس و سرگردان، دارم امشب!

کبوترای عشق

 

آه ای دل غمگین که به این روز فکندت؟
فریاد که از یاد برفت این همه پندت
ای مرغک سر گشته کدامین هوس آموز
بی بال و پرت دید و چنین بست به بندت
آه ای دل دیوانه هزار بار نگفتم
با سنگدلان یار مشو میشکنندت
نه عاشق من بود و مرا عاشق کرد
نه آینه شدو، پای هیچم دق کرد...


          وقتی تو نیستی قلبمو واسه کی تکرار بکنم؟
          گلهای خواب آلوده رو واسه کی بیدار بکنم؟
          دست کبوترای عشق واسه کی دونه بپاشه؟
          مگه تن من میتونه بدون تو زنده باشه؟

 

 

راستی شب یلداتون پیشاپیش مبارک  

واسه همه ی نیازمندایی که سفرشون خالیه تو شب زیبای یلدا حتما دعا کنید. 

به این امید که روزی بیاد؛ هیچ سفره ای خالی نباشه...

تنگ شده

 

چقدرسخته بعد یه مدت ببینیش قندتو دلت آب بشه با خودت بگی این عشق منه‌؛ بخوای بلند فریادبزنی هی فلانی میدونی چقدر دلم برات تنگ شده چقدر آرزوی دیدنت رو داشتم همین که می خوای دهن باز کنی اسمشو صدا کنی یادت میاد اون دیگه مال تو نیست اون دیگه از پیشه تو رفته دلشو به یکی دیگه بسته و برای تو هیچی جز حسرت و تنهایی باقی نگذاشته چشمات پر از اشک میشه از ترس اینکه غمتو ببینه بهش پشت میکنی و راهتو عوض میکنی؛ تا مبادا او با دیدن غمت عذاب وجدان بگیره....

تو را از چشم هایت می شناسم

  

مرا از شعرهایم می شناسی
مرا از غصه هایم می شناسی 


اگر یک شب به بالینم بیایی
مرا از ناله هایم می شناسی 


تو را از چشم هایت می شناسم
تو را از آن نگاهت می شناسم
 

سخن هرگز نگفتی با من اما
تو را از آن صدایت می شناسم

دلم برای کسی تنگ شده

 

گاهی زندگی عجیب بوی نا امیدی میدهد
بوی نفرت،انزجار ، درد ، تنهایی
الآن از همون گاهی هاست!
                دلم برای کسی تنگ شده...
کسی که اندوهم را بخواند و وسعت تنهاییم را درک کند
به گمانم این روزها ، زمین تنها کسی است که دوستم دارد!
چون تنها اوست که آنگاه که زمین میخورم محکم مرا در آغوش میگیرد
آنقدر محکم مرا در سینه خود می فشارد
که توان بلند شدنم دیگر نیست.