Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

unutmak İstiyorum

Bana onu sormayın unutmak İstiyorum
Artık hatırlatmayın unutmak İstiyorum

Kalbimi kanatmayın dünyamı karartmayın
Onu hatırlatmayın unutmak İstiyorum

Aşkı beni yaksa da umutlarım solsa da
Unutmak zor olsa da unutmak İstiyorum

Bu aşk bitti sonunda gitti kendi yolunda
Onu ömür boyunca unutmak İstiyorum

Ona ait ne varsa Içimde paramparça

Mazimi sayfa sayfa unutmak İstiyorum


درباره او از من نپرسید، می‌خواهم فراموشش کنم

دیگر یادش نکنید، می‌خواهم فراموشش کنم

 

قلبم را خون آلود نکنید، دنیایم را سیاه نکنید،

او را یاد نکنید، می‌خواهم فراموشش کنم

 

اگر عشقش مرا زمین بزند، حتی اگر امیدهایم از بین برود،

حتی اگر فراموش کردن سخت باشد، باز هم می‌خواهم فراموشش کنم

 

این عشق سرانجام به پایان رسید و به مسیر خودش پا گذاشت

او را تا آخر عمر می‌خواهم فراموشش کنم

 

هرچیزی که در درونم متعلق به اوست می‌خواهم تکه تکه شود،

می‌خواهم گذشته‌ام را صفحه به صفحه از یاد ببرم

نظرات 1 + ارسال نظر
miss_love جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 02:00 ب.ظ http://eshgh70.tk

برایتان موفقیت توام با سر بلندی آرزومندم
شما هم به من سر بزنید واقعا دست گلتون درد نکنه،تشکرررررررررر
65188

با تشکر و آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد