Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

بغض دریا

همه از دور میشنیدن

بغض دریا تو صدامه

همشون به هم میگفتن

غم دنیا تو نگامه


هم درهاشونو بستن

تنها موندم زیر بارون

تنهایی گاهی یه مرزه

بین آزادی و زندون


از نفس افتاده بودم اومدی

راهمو گم کرده بودم اومدی

جاده خالی و بدون نور ماه

ماهمو گم کرده بودم اومدی


از نفس افتاده بودم اومدی

راهمو گم کرده بودم اومدی

جاده خالی و بدون نور ماه

ماهمو گم کرده بودم اومدی


خودمو گم کرده بودم

کسی حالمو نپرسید


دردامو میگفتم اما

کسی حرفامو نفهمید


نمیدونم از کجایی

سرگذشت و سرنوشتی


که از اون دوزخ گرفتی

منو دادی به بهشتی


که نه جاده رو به مرگه

نه تو تنهایی میپوسم

بدون هر شب وقتی خوابی

هر دو پلکاتو میبوسم


از نفس افتاده بودم اومدی

راهمو گم کرده بودم اومدی

جاده خالی و بدون نور ماه

ماهمو گم کرده بودم اومدی


زنده باد عارف عزیزم

*در انتهای صفحه میتونید این آهنگ زیبارو آنلاین بشنوید*

نظرات 2 + ارسال نظر
سحررررررررر شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 02:50 ب.ظ http://maloosak.69.mu

بدون تعارف عرض کنم سایت خیلی خوبییییییییی دارین
98651

سلام. خوشحالم از حضورتون
این نظر لطف شماست. تشکر

دریا دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:44 ق.ظ http://azjensebaranam...

عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد