Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

آخه تو دنیای ِ منی


یه فانوس یه شب گرد
 یه دل یه کوچه ی ِ سرد
دارم پی ــِت میگردم
تو خوب باش و برگرد

***
یه فانوس یه شب گرد
یه دل یه کوچه ی ِ سرد
دارم پی ــِت میگردم
تو خوب باش و برگرد

***
آخه تو دنیای ِ منی
 آخه تو رویای ِمنی
صدای ِ تبدار ِ منی
کار ِ منی یار ِ منی تو

***
آخه تو دنیای ِ منی
 آخه تو رویای ِمنی
صدای ِ تبدار ِ منی
کار ِ منی یار ِ منی تو

***
آه ...
از خلوت من
آه ...
 از دل کندن تو
سراغی از من بگیر
از من دل نکن نرو

***
آه ...
از خلوت من
آه ...
 از دل کندن تو
سراغی از من بگیر
از من دل نکن نرو

***

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد