Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

دیرگاهیست که من منتظرم...

و من هنوز عاشقم ، آنقدر که می توانم

هر شب بدون آنکه خوابم بگیرد

از اول تا آخر بی وفایی هایت را بشمارم

و دست آخر

همه را فراموش کنم




وقتی یه آدم میــــــــگه
هیچ کس منو دوســــــــت نداره

منظورش از هیچ کــــس

یک نفــــــــر بیشتر نیست…




دیرگاهیست که من منتظرم
واز این پنجره ها می نگرم


پنجره تاریک است "شبحی پیدا نیست

آشنایی در این کوچه نمی بینم هیچ...


همه جا رنگ سکوت

همه جا نظم دقایق پیداست


من دوباره

شب خود را به سپیده گره خواهم زد


دیرگاهیست که من منتظرم...

نظرات 1 + ارسال نظر
عطر خدا چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:07 ق.ظ http://atrekhoda.com

—-$$$$$$$$______$$$$$$$ $$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$''''''''''''''''''$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$ عـطر خدا $$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$............. $$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$ یک دنیا آرامش و عشق $$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
________$$$$$$$$$$$$$$$
___________$$$$$ $$$$
____________$$$$$$
______________$$$

سلام دوست عزیز
عـطرخـــدا «جایی از جـنس آرامش و امـید» با مطالب زیبا آپ شد
صمـیمانه حضورتون رو خوش آمد میگیم

-----------

عطر خدا ، رسـیدن به آرامش واقعی .... و تجربه یک زندگی عاشقانه
www.AtreKhoda.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد