Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

یعنی هنوزم عاشقه

مرد که گریه میکنه، کوه که غصه میخوره
یعنی هنوزم عاشقه، یعنی دلش خیلی پره

آدم که زخم قلبو با، نمک دوا نمیکنه
عشقشو توی خلوتش، شما صدا نمیکنه

وقتی تو غمگینی، خیلی غم انگیزم
همدرد پاییزم، همراه این مردا، اشکامو میریزم
عشقمو میریزم

شبیه توهرکی که زیر بارونه
شدم یه دیوونه، که از تو میخونه، دلم زمستونه
دلم زمستونه

بگو به هر دوتای ما یه فرصت دیگه برای زندگی میدی
بگو که حال روز این صدای خسته ی گرفتمو فهمیدی

تورو خدا نگو دلت یه عالمه از این که عاشقه، پشیمونه
بگو که زخم رو دلم کنار تو همیشه تا ابد، نمیمونه

وقتی تو غمگینی، خیلی غم انگیزم
همدرد پاییزم، همراه این مردا اشکامو میریزم
عشقمو میریزم

شبیه تو هرکی که زیر بارونه
شدم یه دیوونه، که از تو میخونه، دلم زمستونه
دلم زمستونه

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود جمعه 25 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:43 ب.ظ http://happy-birthday-farzaneh.tk/

سلام
روز شنبه 26 مهر روز تولد کسی هست که دوستش دارم، برای روز تولدش نمیتونم هدیه خاصی بگیرم، برای همین این وبسایت رو ساختم تا بتونم براش تبریک جمع کنم و خوشحالش کنم، دوست خاصی ندارم که دعوت کنم و وقت زیادی هم نمونده :( خیلی ها رو دعوت کردم اما اومدن و بدون کامنت رفتن :( ممنون میشم شما سر بزنید و تبریک بگید تا منم بتونم نشونش بدم :)
http://happy-birthday-farzaneh.tk

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد