Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

باید تو رو پیدا کنم


باید تو رو پیدا کنم
شاید هنوزم دیر نیست
تو ساده دل کندی ولی
تقدیر بی تقصیر نیست


با اینکه بی تاب منی

بازم منو خط میزنی
باید تو رو پیدا کنم
تو با خودت هم دشمنی

کی با یه جمله مثله من
می تونه آرومت کنه؟
اون لحظه های آخر از
رفتن پشیمونت کنه


دلگیرم از این شهر سرد

این کوچه های بی عبور
وقتی به من فکر می کنی
حس می کنم از راه دور

آخر یه شب این گریه ها
سوی چشامو میبره
عطرت داره از پیرهنی
که جا گذاشتی میپره


باید تو رو پیدا کنم

هر روز تنها تر نشی
راضی به با من بودنت
حتی از این کمتر نشی


پیدات کنم حتی اگه

پروازم و پر پر کنی


محکم بگیرم دستتو

احساسمو باور کنی

نظرات 2 + ارسال نظر
darya یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:38 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

alam che posthaye ghamgion ama zibai budan
poste aval ro kheyli dust dashtam
omidvaram hamishe shado salamat bahsid hamede aziz

سلام دریای عزیز
امیدوارم حالت خوب باشه
ممنونم

darya یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

مرسی از حضورت حامد عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد