Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

تراژدی


 

تراژدی "جدایی من از من "
تراژدی که لایق گرفتن اسکار بود
و من دیگر دلم برای خودم تنگ میشود آیا ؟
منی که صادقانه دوستت داشتم
با همه فاصله ها
همه تفاوت ها
همه دیر ها و دور ها
همین من  
ساده ، عام ... همین من
یک مترسک با همه دیوانگی ها
آی آدم هــــا

حتی اگر آن سوی ابرها باشد

دوســــتـش دارم


شاید میان این همه"نامردی"باید شیطان را بستایم که"دروغ"نگفت

جهنم را به جان خرید ولی "تظاهر" به دوست داشتن نکرد


نظرات 2 + ارسال نظر
هستی پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:25 ب.ظ http://hasti-94.blogsky.com

اره واقعا ... موافقم
تظاهر خیلی بد ... اما چون میدونم چی میگید میخوام اینو اضافه کنم که گاهی آدم تظاهر نمیکنه فقط حسش عوض میشه یا یه شرایطی بوجود میاد که دیگه نمیتونه مثه قبل باشه ...

سلام.ممنونم هستیه عزیز
با گفته ی شما هم موافقم و هم نه چون تغییر احساسو نمیتونم درک کنم خصوصا در برابر مواردی که صحبت از دل و معرقت و عشق در میان باشه.
حالا در مورد چیزای دیگه بله پیش میاد

هستی پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:26 ب.ظ http://hasti-94.blogsky.com

سلام خوبید شما ؟
ببخشید که دیر اومدم راستش یه مدت بود اصن نت نمیومدم و آپ نمیکردم ...
خوشحال میشم سر بزنید

ممنونم. حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد