Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

رنج ما تاوان انسان بودن است


  گفتمش: دل می خری !؟

پرسید چند؟


گفتمش :دل مال تو، تنها بخند

خنده کرد و دل زدستانم ربود


تا به خود باز آمدم او رفته بود


دل زدستش روی خاک افتاده بود


جای پایش رویه دل جا مانده بود




ماهیگیردلش سوخت …

این بارماهی بودکه ازتنهایی قلاب رارهانمیکرد


نه عاشق بودم و نه آلوده به افکار پلید

من به دنبال نگاهی بودم که مرا از پس دیوانگی ام

می فهمید

 و خدا می داند

سادگی از ته دلبستگی ام پیدا بود





زندگی هنگامه فریاد هاست

سرگذشت و در گذشت یادهاست

عاشقی فریاد تنها بودن است

رنج ما تاوان انسان بودن است





نظرات 4 + ارسال نظر
دریا شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:44 ق.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

خیلی برام جالبه که دو نظر گذاشته شده باهم یکی هستن

محمدرضا شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:21 ب.ظ

خیلی برام جالبه که دو نظر گذاشته شده باهم یکی هستن

دریا دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

برا منم جالب شد...
این بر میگرده به نوشته شما که تاثیرش به این شکل بوده...

راستی حامد جان

یه سوال داشتم
شما نرم افزار تبدیل پی دی اف به ورد رو دارید؟
من یه تحقیق دارم که دو قسمتش پی دی اف هستش
دوستم نرم افزار تبدیل رو داده بهم ولی نصفه نصب میشه یعنی نصب نمیشه
این دوتا پی دی اف سر جمع 20 صفحه هم نیست اما باید به ورد تبدیل کنم و پاور پوینت کنم
اگه شما این نرم افزار رو دارید براتون مقدروه که برام به ورد تبدیل کنید و لینکشو بذارید وبلاگم؟
ممنون میشم
البته اگه زحمتی نیست


امیدوارم امسال برای همه ی ما خوب باشه
و در سال جدید به تمام آرزوهاتون برسید

سلام دریا جان
اول از هرچیز ممنونم و منم آرزو دارم حداقل امسال متفاوت باشه از سالهای نه چندان خوب گذشته حداقل برای خودم و سالهای بهتری باشه برای شما و بقیه ی دوستان
اما در مورد نرم افزار اینکه متاسفانه من ندارم ولی اگه ژیداشم کنی فقط متن انگلیسیو میتونی تبدیل کنی و اگه فارسی باشه نتیجه ای نمیگیری
من شرمندت شدم دوست خوبم
انشاا... موفق باشی

پروانه دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:01 ق.ظ http://barane-ehsas.blogsky.com/

چرا پیوسته میگویی، دل شیدا نمی بینم
چرا پیوسته می گویی، قد رعنا نمی بینم
چرا با آیه های یاس خود دایم پریشانی
و گویی از پس امروز خود فردا نمی بینم
چرا با این همه دریا فقط از قطره می گویی
تلنگر می زنی بر خود که من دریا نمی بینم
چرا با این همه عاشق تو از معشوق بیزاری
و مجنون وار می گویی که من لیلا نمی بینم
همه زیبا و شیدایند در این عالم که می بینی
عوض کن رنگ چشمانت، نگو زیبا نمی بینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد