Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

سال نو مبارک


یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال




حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد

رابه تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت

را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شماعزیزان مسئلت مینماییم


حامد


نظرات 3 + ارسال نظر
محمدرضا چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:41 ب.ظ

سرشار از معنویت؟!!! سرتیپ نابودمون کردی که
گذشته از شوخی، منم برات سال همراه با سلامتی و تحولات مثبت و خبرای خوش آرزو می کنم

سلام سردارعیدت مبارک عزیزم
منم همینطور

دریا چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:33 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

با آرزوی بهترینها برای شما در سال جدید
عیدتون مبارک

سلام دریای عزیز
منم برای شما دوست خوبم و خانواده ی محترمتون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.
عیدتون مبارک

پروانه دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ق.ظ http://barane-ehsas.blogsky.com/

سلام آقا حامد

ببخشید که دیر سر میزنم

سال نو مبارک

سلام دوست عزیز
خواهش میکنم
حضور شما دیر یا زود نداره
منم سال نو رو به شما تبریک عرض میکنم و آرزوی سالی سرشار از شادی و نشاط براتون دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد