Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

لعنت به بغض!


قبل از اینکه به کسی بگی دوستت دارم،

خوب فکراتو بکن،

شاید چراغی در دلش روشن کنی،

که خاموش کردنش به خاموش شدن او بیانجامد…

 





لبخند بد نیست؛

خنده خوبه؛

قهقهه عالیه؛
 
حتی گریه هم خوبه و آرومت می کنه؛

اما . . . .

لعنت به بغض!





دیگر به حالت غریزه در آمده که هر شب لب پنجره بشینم و پشت پنجره خیره بمانم

بعد چشم هایم را ببندم و تا ده بشمارم

و خیال کنم.. ده که شد.. کنارمــی

چشم هایم را باز میکنم


نیستی

دوباره و دوباره تا ده میشمارم

و تو

میدانم بالاخره یکبار که ده شود

تو کنارم خواهی بود




نظرات 3 + ارسال نظر
دریا پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:09 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

injaro dus daram
aramesh dareo khalvate
ehsase in neveshteharo dus daram
vali harvaght miyam boghz mikonam

vaghean lanat be in boghz

قبل از همه چیز ازتون تشکر میکنم بابت اینکه تنها کسی هستید که برام نظر میذارید، و رنگ و بوی این وبلاگو از تنهاییه مطلق در میارید.
حق با شماست...نوشته هام خیلی از مخاطبینو ناراحت میکنه اما چه میشه کرد، من خیلی خیلی از شما و سایر دوستان عزیز عذرخواهی میکنم و امیدوارم بازم منو تنها نذارید.
به امید روزی که نوشته های بهتری داشته باشم در پس احوال بهتر...
التماس دعا

دریا پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

درکتون میکنم...
کاملا درک میکنم
اینجا چه عطر و بوی غم بده و چه شادی اما من باز میام و میخونم ...مطمئن باشید

وجود شما باعث خوشحالیه منه.ممنونم

دریا سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

سلام دوست خوبم
لطف دارید...
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد