Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

حلول ماه ربیع الاول مبارک





تو را به مناسبتهای عزیز این ماه گرامی قسم می‌دهیم؛

این ماه را بر تمام شیعیان جهان، مبارک و پر خیر و برکت قرار بده،

و در ظهور ارباب و مولای ما؛ امام زمان(عج) تعجیل بفرما،

و به ما توفیق بهره بردن از فضایل این ماه عنایت فرما،

و تمام مریضها را به حرمت این ماه شفا بده،

و مشکلات و گرفتاری تمام شیعیان را برطرف بفرما.

آمین ربّ العالمین


….


حلول ماه ربیع الاول مبارک

...



با تمام وجود از همه تون التماس دعا دارم
التماس دعا دارم که بتونم خاطره ی سخت زندگیمو فراموش کنم
فقط همین برام کافیه
حامد
نظرات 1 + ارسال نظر
دریا یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

من هم تبریک میگم
و آمین

حتما دعا میکنم اگرچه که محتاجم به دعا

ممنونم دوست عزیز
شرمنده اگه ناراحت میشید با بعضی از مطالب وبلاگ
ولی خب یه جورایی حرف دلمو میزنم تا از این طریق
کمی اروم بگیرم
زندگیتون سرشار از نیکی
برام دعا کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد