Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

خدای عزیز

خدای عزیز! کسی که همین الان مشغول خواندن این متن
زیباست چون دلی زیبا داره، درجه یکه، چون تو دوستش داری

خدایا ! ازت می خوام کمکش کنی زندگیش سرشار از همه بهترینها باشه
خواهش می کنم بهش درجات عالیه دنیا و آخرت عطا فرمایی
و کاری کن ، به آنچه چشم امید دوخته آنگونه که به خیر و صلاحش هست برسه
خدایا! در سخت ترین لحظه ها یاریگرش باش تا همیشه بتونه همچون نوری در تاریک ترین و سخت ترین لحظه های زندگی اش بدرخشه
و در ناممکن ترین موقعیت ها عاشقانه مهر بورزه...



 


تونل ها ثابت کردند که حتی در دل سنگ هم ، راهی برای عبور هست
ما که کمتر از آنها نیستیم ، پس نا امیدی چرا ؟

 

 




چه داروی تلخی است وفاداری به خائن،

صداقت با دروغگو،
و مهربانی با سنگدل



نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:55 ق.ظ

دلم میخواست بدونم حرفاتو برا کسی میگی یا از بی کسی منویسی؟

سلام
از حضورتون ممنونم.راستش خب مخاطبم کسیه که از دستش دادمو همیشه به یادشم وهنوزم دوستش دارم. اصلا این وبلاگو بخاطر اون ساختم
درسته تنهام ولی بی کس نیستمو از اینکه خدای مهربون و خانواده ی خوبمو دارم، همیشه شاکر هستم.
مشغول مشکلات زندگی و درس هستم و وقت نمیکنم وبلاگمو به روز کنم. و از جنبه ی دیگه میشه گفت دیگه حسی برای نوشتن هم نمونده
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد