Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

دوستای خوبم سلام


دوستای خوبم سلام

بابت اینکه مطالب جدیدی رو وبلاگ نمیذارم، منو ببخشید

راستش مدتی است که حال و اوضاع خوبی ندارم، بخاطر همینم ازتون النماس دعا دارم

     ( خصوصا دعا در حق همه ی مریضا و شفا گرفتنشون )

انشالله هیچکدومتون مشکل یا غم و غصه ای نداشته باشید

 

عزیزای من راستش ازتون درخواستی دارم که اگه مطلب خوبی در هر زمینه مثل مسائل اجتماعی،  پزشکی، ادبی، علمی و یا هر چیز دیگه ای که دارید لطف کنید اون مطلبو بهم ایمیل

                       (hamedz63@yahoo.com)

کنید تا به اسم قشنگ خودتون در وبلاگ ثبتش کنم اینجوری میتونیم از مطالب همدیگه بیشترین استفاده رو ببریم.

از همتون ممنونم

تو فصل امتحانات واسه همتون آرزوی موفقیت دارم، چه اوناییکه محصل و دانشجو هستن و چه هممون که هر لحظه در حال امتحان دادن به خدای خودمون هستیم.

خداجونم اگرچه دیگه احساس میکنم منو فراموش کردی ولی فقط تورو دارم پس

خداجونم شکرت


داداش کوچیکه یه شما

  حامد          




 

من از خدا خواستم،
نغمه های عشق مرا به گوشت
برساند تا لبخند مرا
هرگز فراموش نکنی و
ببینی که سایه ام به
دنبالت است تا هرگز
نپنداری تنهایی
ولی اکنون تو رفته ای ،
من هم خواهم رفت
فرق رفتن تو با من این
است که من شاهد رفتن تو هستم

 


 

 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد