Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

"اگه خاطرمان تنها ماند، طلب عشق زهر بی سروپایی نکنیم

 

ماها خیلی جاها مثل نیمکت کلاسا، میز کتابخونه ها، صندلی اتوبوس ها و خیلی جاهای دیگه مثل اینا هر روزاین جمله رو بارها میبینیم که:

"اگه خاطرمان تنها ماند، طلب عشق زهر بی سروپایی نکنیم"

ولی میدونید چیه؟ افسوس اینکه هممونم اینو میدونیمو میخونیم، دریغ از اینکه بهش عمل کنیم...

بنظر شما اینطور نیست؟


یادمان باشد اگرشاخه گلی چیدیم/ وقت پرپر شدنش سوز و نوایی نکنیم
پــر پروانه شکستن هـنــر نیست/ گر شکستیم ز غفلت من و مایی نکنیم
یادمان باشد ســـر ســـجاده عشق/ جز برای دل مــحبوب دعـــــائی نکنیم
یادمان باشد از امروز خطائی نکنیم/ گر در خود شکنیم هیـچ صدائی نکنیم
یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند/ طلب عشق زهربی سر و پایی نکنیم



روزی مجنون ازروی سجاده شخصی  عبور کرد، مرد نماز را شکست وگفت

مردک در حال رازونیاز با خدا بودم برای چه این رشته را بریدی ؟

مجنون لبخندی زد وگفت:

عاشق بنده ای بودم وتو را ندیدم

 تو عاشق خدا بودی چطور مرا دیدی؟

 


چــرا آدمـــا نمیـــدونن بعضــــــــی وقتهــــا خـــــداحافـــــظ یعنـــــــی : " نــــذار برم "
یعنـــــــی بــرم گــــردون
سفــــت بغلـــــم کـــن
ســـــرمو بچـــــسبـــون به سینــــه ت و
بگــــــو :
"
خدافــــظ و زهــــر مـــار"
بیخــــــود کــــردی میگی خدافـــــظ
مگـــــه میـــذارم بــــری؟!!
مــــــگه الکیــــــــه!!!!
چــــــــرا نمیـــــفهمـــــن نمیخــــــــوای بری؟!!!
چـــــــــرا میـــــــذارن بــــری؟

نظرات 6 + ارسال نظر
مبینا چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:42 ب.ظ http://www.mobina71.loxblog.com

سلام.وب زیبایی داری.اگ با تبادل لینک موافقی منو لینک کن و خبر بده که لینکت کنم

سلام.ممنونم.حتما

احمدرضا شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ق.ظ

سلام جالب و قشنگ بود

سلام
مرسی عزیزم

alone یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:16 ب.ظ http://www.deltekani.blogfa.com

salam vebe zibaii dari bemanam sar bezan

سلام دوست خوبم
ممنونم از حضورتون
وبلاگ شما هم دیدم
خیلی زیباست

زیبا چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:57 ب.ظ http://http:/ziba366.blogfa.com

سلام
واقعا عالیه

سلام
ممنونم دوست عزیز

مینا دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:25 ب.ظ

خیلی باحالی حامد جان

ممنون از حضورتون
نظر لطف شماست

یلدا شنبه 5 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:10 ق.ظ

یادت اما باشد
که اگر روزی رفت
و یک از سیصد سالت کم شد
از پسش منتظر روزی باش
که تو در حسرت یک جرعه نفس
در هوای آن روز
تا خود صبح به دیوار اتاقت بی مکث
مشتی از غفلت یک خاطره را خواهی زد

"یلدا"

سلام دوست خوبم
ممنونم از حرف قشنگتون
ولی لازمه بگم من تو زندگیم عاشق کسی شدم که لایق عشق من بود
عشق من یه بی سروپا نبود، بلکه دنیای من بود.
کسی که بخاطرش صدها بار به دیوار نه،اما به قلب خودم مشت زدم تا قلبم دوباره جون بگیره.آره من هنوز عاشقشم، حتی بدتر از روز اول
دوستش دارم اما حیف که هیچوقت نمیفهمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد