Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

به سلامتی...

من سکوتم حرف است

حرفهایم حرف است

خنده هایم حرف است

کاش می دانستی می توانم همه را پیش تو تفسیر کنم

کاش میدانستی

کاش می فهمیدی

کاش و صد کاش نمیترسیدی

که مبادا که دلت پیش دلم گیر کند

کاش می دانستی چه غریبانه به دنبال دلم خواهی گشت

در زمانی که برای دردت، سینه دلسوزی نیست...

تازه خواهی فهمید

مثل من هرگز نیست!



بعضی وقتا آدما الماسی تو دست دارن...

بعد چشمشون به یه گردو میفته دولا میشن تا گردو رو بردارن الماس

میفته تو شیب زمین قل میخوره و تو عمق چاهی فرو میره...

میدونی چی میمونه؟


یه آدم...

یه دهن باز...

یه گردوی توخالی...

یه دنیا حسرت...

 


به سلامتی عاشقی که ضربه خورد ولی ضربه نزد...

به سلامتی دلی که شکست اما نشکوند...
به سلامتی پسری که دید عشقش با کس دیگست فقط ایستاد و در عین خشم گریست...

به سلامتی خدا که هر وقت تنها میشیم و میریم سمتش با آغوش باز قبولمون میکنه...

به سلامتیه سربازی که یک ساعت وایستاد تو صف تلفن تا سه دقیقه با عشقش حرف بزنه،ولی هرچقدر زنگ زد بازم پشت خطی بود...!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد