Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

Hamed

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

پروردگارا

پروردگارابه من بیاموز دوست بدارم کسانی راکه دوستم ندارند ..

عشق بورزم به کسانی که عاشقم نیستند..

بگریم برای کسانی که هرگز غمم را نخوردند...

به من بیاموز لبخند بزنم به کسانی که هرگز تبسمی به صورتم ننواختند...

 محبت کنم به کسانی که محبتی درحقم نکردند...

نظرات 1 + ارسال نظر
طاهره دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ق.ظ http://tahereh2007.blogfa.com

یاد گرفتن این درس ها خیلی سخته چرا که وقتی آدم از کسی دلخور می شه یا کسی حقش رو می خوره یا پشت سرش دست به کارهایی می زنه که به ضرر طرف مقابل تموم شه خودت قضاوت کن دوست داشتن کار آسونی نیست! کم کم فکر انتقام تو وجود آدم شعله می کشه وبه راستی اگه خداوند کمکت نکنه هر کی که باشی آرامشت رو از دست می دی .من همیشه در این مواقع حضرت علی رو به یادم می آرم و به این مسئله فکر می کنم که حضرت علی واقعا روح بزرگی داشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد